بازار فروش شکر پنیر اصفهان صادراتی

شکر پنیر اصفهان  و نقل ارومیه فرهمند نوعی شیرینی ساده و در عین حال بسیار خوشمزه است که از مخلوط آب و شکر به دست می آید؛ البته شکر پنیر اصفهان انواع مختلفی داشته و به منظور بهبود مزه آن از طعم دهنده هایی مثل هل، گلاب، زعفران یا اسانس میوه جات نیز استفاده می کنند؛ به طور کلی بازار فروش انواع شکر پنیر اصفهان ، علی الخصوص نوع صادراتی آن از رونق بسیار خوبی برخوردار می باشد؛ نمونه های صادراتی این محصول از طعم و کیفیتی بی نظیر برخوردارند.

مجموعه رایکا، این محصول را در سراسر ایران با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می‌نماید. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید انواع مختلف این محصول در تهران، به صفحه مرکز فروش عمده شکر پنير تهران مراجعه نمائید.

بازار فروش شکر پنیر اصفهان صادراتی

دسته بندی انواع شکر پنیر ایرانی

دسته بندی انواع شکر پنیر ایرانی شکر پنیر و نقل ترخان ارومیه از جمله شیرینی های سنتی ایرانی است که پیشینه تولید و مصرف آن به بیش از صد و سی سال پیش می رسد؛ امروزه نیز با وجود انواع و اقسام شیرینی جات، بسیاری از مردم ترجیح می دهند؛ شکر پنیر را در کنار چای خود داشته باشند.

به طور کلی شکر پنیر از جمله سوغاتی های مهم شهرهای بجنورد و اصفهان است؛ البته امروزه این شیرینی در شهرهای دیگر (مثلاً مشهد، گرگان، شهرکرد و …) نیز درست می شود؛ در نتیجه می توان گفت؛ یکی از روش های دسته بندی انواع شکر پنیر ایرانی، طبقه بندی آنها بر اساس شهر محل تولید می باشد؛ اما به طور معمول این شیرینی را بر اساس طعم و ترکیبات آن دسته بندی می کنند.

برخی از رایج ترین و خوش طعم ترین ارقام شکر پنیر ایرانی عبارتند از:

  • شکر پنیر با طعم هل
  • شکر پنیر نارگیلی
  • شکر پنیر پسته ای
  • شکر پنیر زنجبیلی
  • شکر پنیر لیمویی
  • شکر پنیر کاکائویی
  • شکر پنیر پرتقالی

علاوه بر آنچه بیان شد؛ شکر پنیر را می توان با اندازه های مختلف تولید نمود؛ در اغلب موارد آن را به اندازه حبه های کوچک قند درست می کنند؛ اما گاهی اوقات نیز درشت تر بوده؛ یا حالت کشیده دارند.

عمده فروش شکر پنیر با کیفیت

عمده فروش شکر پنیر با کیفیت عمده فروش شکر پنیر، این محصول را با کیفیت بالایی ارائه می دهد؛ به طور کلی شکر پنیر تازه، عطر خوشایندی داشته و پس از قرار گرفتن در دهان به راحتی آب می شود؛ به نحوی که نوشیدن یک لیوان چای یا دمنوش را بسیار دلچسب می کند.

خرید شکر پنیر به میزان قابل توجهی توسط اقشار مختلف مردم صورت می گیرد؛ به همین علت فروشندگان شیرینی جات و مغازه های عرضه مواد خوراکی، آن را به صورت عمده خریداری می کنند.

خوشبختانه شهرت و محبوبیت شکر پنیر به حدی است که حتی بدون داشتن بسته بندی شیک یا خاص، بازار پر رونقی دارد؛ به همین علت عمده فروشان فعال در این حوزه، بخش اعظم محصولات خود را به صورت فله ای عرضه می کنند؛ اما در این میان نحوه ذخیره، نگهداری و حمل و نقل شیرینی، بسیار مهم بوده و بر کیفیت و حفظ تازگی آن تاثیر می گذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما