بازار فروش عمده شکر پنیر شکری

شکر پنیر شکری و نقل ارومیه فرهمند که به نام های آبنبات قندی ، قند فوت و یا قند طعم دار نیز معروف است یکی از انواع شکر پنیر است که با طعم هایی چون کاکائو، زعفران، گلاب و هل و… ساخته می شود.

به طور معمول در ترکیب شکر پنیر شکری ( آبنبات قندی ، قند فوت ، قند طعم دار ) از مغزها برای طعم دادن به آن استفاده نمی شود، چون این محصول حالت خمیری ندارد و کاملا شبیه حبه های قند می باشد و افزودنی هایی مانند مغزها باعث از هم پاشیدن بافت شکر پنیر شکری ( آبنبات قندی ، قند فوت ، قند طعم دار ) می شود. و ترکیبات آن شامل آب، شکر و یکی از طعم دهنده هایی که به راحتی در این ترکیب حل شده و عطر و طعم خوبی هم به آن بدهد.

 

بازار فروش عمده شکر پنیر شکری

مشخصات شکر پنیر شکری با کیفیت

شکر پنیر شکری ( آبنبات قندی ، قند فوت ، قند طعم دار ) در ظاهر شکلی شبیه قند حبه و نقل ترخان ارومیه دارد، با این تفاوت که ناخاصی های قند را ندارد و به در طعم های مختلفی نیز تولید می شود. این محصول نسبت به قند بافت نرم تری دارد و به محض قرار گرفتن در دهان آب می شود.

شکر پنیر شکری

بسته بندی شکر پنیر شکری

شکر پنیر شکری ( آبنبات قندی ، قند فوت ، قند طعم دار ) به علت بافت نرمی که دارد معولا داخل ظروف پلاستیکی بسته بندی می شود. این حالت بهترین نوع بسته برای این محصول به محسوب می شود زیرا آسیبی به بافت و ظاهر آن وارد نمی شود.

البته این محصول در بسته بندی های مختلفی مانند پاکت های پلاستیکی و با ورزن های متفاوت بصورت عمده و فله نیز به بازار عرضه می شود.

فروش عمده شکر پنیر شکری

فروش عمده شکر پنیر با کیفیت

شکر پنیر به دلیل خواص بسیار زیاد، طعم های گوناگون و قیمت مناسب به عنوان بهترین جایگزین قند و سایر شیرینی ها برای استفاده در کنار چای و انواع دمنوش شناخته می شود.

بدون تردید با کیفیت ترین نوع این محصول متعلق به شهرستان بجنورد اولین تولید کننده آبنبات و شکر پنیر می باشد. افراد زیادی از تمام شهرها و استان خواهان خرید شکر پنیر بجنورد هستند.

ما در مجموعه تجاری رایکا این محصول را بصورت عمده با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار خریداران آن قرار می دهیم. طوری که تجربه یک خرید راحت، با کیفیت و مقرون به صرفه مدتها در خاطر هموطنان گرامی ماندگار باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما