خرید اینترنتی و عمده شکر پنیر ارومیه

 شکر پنیر ارومیه یکی از شیرینی های سنتی این شهر به شمار می‌آید. نیز در شهرستان ارومیه، شیرینی‌های سنتی مختلفی تولید می‌شوند.چراکه برخی از آنها مختص این شهر هستند. بنابراین به دلیل محبوبیت بالا در این شهرستان تولید می‌شوند و به مصرف شهرستان یا استان های دیگر ارسال می‌گردد.

 

شکر پنیر از جمله محصولاتی می‌باشد که قنادان ارومیه آن را به دلیل محبوبیت بالا در ایران، آن را تولید می‌کنند. در اصل شکر پنیر از سوغات استان خراسان بزرگ و شهرستان بجنورد می‌باشد.  در طی سالها شیرینی سنتی یکی از معدود محصولاتی است که تولید آن از گذشته تا به امروز رواج دارد. مشتریان خاص خود را دارد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

خرید اینترنتی و عمده شکر پنیر ارومیه

آشنایی با طرز تهیه شکر پنیر ارومیه

برای تهیه شکر پنیر ارومیه، آب و شکر را با هم مخلوط کرده و بر روی شعله می‌گذارند. نیز پس از این که مخلوط به جوش آمد آن را در ظرف ریخته و اسانس‌ها و طعم های مختلف را به آن اضافه می‌کنند. آنقدر هم می‌زنند تا رنگ سفید به خود بگیرد.

در نهایت آن را به قطعات کوچک تقسیم کرده و صبر می‌کنند تا خشک شود. البته میزان سفتی یا نرمی شکر پنیر، و همچنین کیفیت آن به تجربه تولید‌کننده بستگی دارد.

بهترین شکر پنیر ایرانی از لحاظ خواص و ویژگی ها در شهرستان بجنورد تولید می‌شود. همچنین قنادان این شهرستان برای تولید آن از دستورالعمل های سنتی و خاصی استفاده می‌کنند. به این ترتیب محبوبیت شکر پنیر بجنورد بیش از سایر مناطق تولید‌کننده آن می‌باشد.

 

شکر پنیر بجنورد

خرید عمده شکر پنیر ارومیه

خرید فروش بازار شکر پنیر ارومیه نسبت به فروش شکر پنیر بجنورد کمتر می‌باشد. به همین دلیل اگر شما قصد تجارت و خرید عمده شکر پنیر باکیفیت را دارید توصیه می‌شود برای شروع خرید خود را از تولیدکنندگان و تامین کنندگان شهرستان بجنورد انجام دهید. چون خرید شکر پنیر بجنورد از لحاظ اقتصادی و موفقیت فروش تضمین شده است. ما در رایکا در زمینه فروش عمده بهترین شکرهای پنیر ایرانی فعالیت داریم و به صورت مستقیم این محصول را از تولیدکنندگان تامین و در اختیار خریداران عمده قرار می‌دهیم.  در نتیجه با این شیوه فروش مستقیم تازه‌ترین شکر پنیر با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌شود.

اگر شما برای کسب و کار خود نیازمند شکر پنیر باکیفیت و قیمت مناسب هستید، می‌توانید اطلاعات تماس خود را در فرم تماس این صفحه وارد نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما