خرید عمده و اینترنتی شکر پنیر اصفهان

شکر پنیر اصفهان را می توان در زمره شیرینی های سنتی این استان دانست که همانند سایر شیرینی های اصفهان لذیذ و خوشمزه می باشد. صنعت شیرینی‌های سنتی در ایران از رونق بسیار خوبی برخوردار است که شکر پنیر اصفهان نیز، از این قائده مستثنی نیست.

خرید عمده و اینرنتی شکر پنیر اصفهان

انواع  شکر پنیر اصفهان

تولید کنندگان شکر پنیر اصفهان، این محصول را با طعم های مختلفی تولید می کنند، از قبیل:

  • شکر پنیر زعفرانی
  • شکر پنیر پسته ای
  • شکر پنیر وانیلی
  • شکر پنیر کجندی
  • شکر پنیر هلدار
  • شکر پنیر لیمویی
  • و…

بدین ترتیب افراد با هر سلیقه و ذائقه می توانند از طعم بینطیر شکر پنیر اصفهان بهره‌مند شوند.

شکر پنیر اصفهان

ارزش غذایی شکر پنیر

به دلیل مشکلات شایعی چون چاقی و دیابت در بین افراد جامعه اکثر این افراد سعی می کنند به جای قند از شیرینی های طبیعی مانند توت خشک و خرما و… در کنار چای و سایر نوشیدنی ها استفاده کنند تا کالری و قند کمتری دریافت کنند. در حالی که قند موجود در شکر پنیر نیز مصنوعی نبوده و از قندهای طبیعی مانند نی‌شکر و چغندر قند تولید می شود. از طرفی چون افرادی که از خرما، توت خشک و این قبیل خوراکی ها استفاده می کنند، با علم به این موضوع که قندهای طبیعی مضر نیستند، معمولا مقدار زیادی از آن ها را مصرف می کنند.  این در حالی است که، قند موجود در خرما و این قبیل خوراکی ها به سرعت جذب بدن می شود میزان کالری آنها مانند سایر قندهاست، یعنی هر گرم از این قبیل خوراکی ها ۴ کیلو کالری انرژی به بدن می رساند و این بدین معناست که مصرف زیاد این خوراکی ها نیز مانند مصرف زیاد سایر قندها مضر می باشد.

معمولا هر حبه شکر پنیر از یک حبه قند کوچکتر است و چیزی حدود ۲ گرم وزن دارد. با این فرض که هر گرم شکر پنیر ۴ کیلو کالری انرژی به بدن می رساند یک حبه شکر پنیر تقریبا ۸ کیلو کالری انرژی تولید می کند این در حالی است که افراد با خوردن شیرینی هایی از قبیل خرما، انجیر خشک و … در کنار چایی عددی حدود ۵۰ تا ۶۰ کیلو کالری انرژی دریافت می کنند. با توجه به موارد ذکر شده می توان دریافت که مصرف شکر پنیر برای دیابت و چاقی مضر نمی باشد

فروش شکر پنیر اصفهان

مرکز فروش عمده شکر پنیر

این مرکز به عنوان عمده فروش شکر پنیر، در جهت رفع نیازهای مصرف کنندگان عزیز، سعی در ارائه بهترین شکر پنیر موجود در بازار کرده، بطوری شما عزیزان بصورت غیر حضوری فقط با ثبت سفارش در کوتاهترین زمان ممکن می توانید این محصول را با بالاترین کیفیت ممکن، و همچنین مناسبترین قیمت دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما