عرضه عمده شکر پنیر قهوه ای

یکی از شیرینی جات اصیل ایرانی که از قدمت بسیار زیاد در حدود یک قرن و نیم برخوردار می باشد، شکر پنیر است که از نظر ظاهری شباهت زیادی به نُقل داشته و مزه شیرین و واقعاً دلچسبی را داراست. این محصول شیرین از سوغات اصلی شهر بجنورد به شمار آمده و در انواع مختلفی قابل عرضه عمده می باشد، برای مثال می توان به شکر پنیر قهوه ای اشاره کرد که از عصاره خالص نیشکر بدست آمده است.

عرضه عمده شکر پنیر قهوه ای

اطلاعاتی درباره خاصیت شکر پنیر

اطلاعاتی درباره خاصیت شکر پنیر یکی از انواع محصولات شیرینی که اصالتاً به استان خراسان شمالی تعلق داشته اما در دیگر نقاط ایران هم مورد استفاده قرار گرفته و تا حدود زیادی شناخته شده است، شکر پنیر می باشد که دارای قدمت 130 ساله می باشد.

این محصول در اصل به رنگ سفید بوده و امروزه آن را با تنوع بیشتری نیز تولید کرده اند، برای مثال می توان به شکر پنیر قهوه ای اشاره کرد که در مقابل آن قرار گرفته و علت اینکه به این شکل درآمده، این است که آن را از عصاره خالص نیشکر تهیه نموده و در نتیجه سلامت و خلوص بیشتری را به همراه دارد.

در ادامه اطلاعاتی را درباره خواص و یا فواید شکر پنیر ارائه خواهیم داد که عبارتند از:

  1. شکر پنیر قهوه ای در مقایسه با شکر پنیر سفید، دارای مواد معدنی بیشتر و ارزشمندتری بوده و در نتیجه به رشد بهتر استخوان ها منجر خواهد شد.
  2. همچنین این محصول دارای ترکیباتی مفید مانند پتاسیم، منیزیم و کروم بوده و برای جلوگیری از بروز عارضه های منفی در استخوان همچون پوکی نیز موثر خواهد بود.
  3. باید اضافه کنیم که شکر پنیر قهوه ای فاقد محدودیت مصرف برای بیماران دیابتی بوده و چه بسا که از بروز این بیماری پیشگیری خواهد کرد.
  4. البته ارزش غذایی بسیار خوب این محصول سبب شده تا فوایدی را نیز برای پوست به ارمغان آورده و سلامت آن را افزایش دهد.

خرید شکر پنیر عمده قهوه ای

خرید شکر پنیر عمده قهوه ای اگر تصمیم به خرید شکر پنیر عمده گرفته اید، حتماً شکر پنیر قهوه ای را در لیست خرید خود بگنجانید، چرا که این محصول از نیشکر حاصل گشته و در برابر شکر پنیر سفید که از چغندر بدست آمده، فایده های به مراتب بهتر و بیشتری را نشان خواهد داد که به چند مورد از مهمترین آنها اشاره کردیم.

همچنین باید بگوییم که شکر پنیر قهوه ای از میزان کالری و ساکارز کمتری برخوردار بوده و بنابراین نه تنها تداخلی در رژیم لاغری ایجاد نکرده، بلکه جلوی افزایش وزن و حتی افزایش قند در بدن را خواهد گرفت.
بنابراین می توانید با خیال آسوده نسبت به تهیه و خرید عمده شکر پنیر اقدام کرده و در نهایت از چنین محصولاتی بهره مند گردید:

  • شکر پنیر قهوه ای خالص و مرغوب
  • شکر پنیر دارای بسته بندی های بهداشتی و ویژه
  • دارای میزان شیرینی مناسب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما