قیمت شکر پنیر خانگی اعلا

شکر پنیر یکی از سوغات شهر های قدیمی ایران یعنی بجنورد است که امروزه به دلیل خارج شدن از انحصار این شهر کارخانجات زیادی به تولید این محصول می پردازند چرا که محبوبیت آن میان مردم تا حد بسیار زیادی بالاست. شکر پنیر ترکیب شده از آب و شکر و محصولات مقوی دیگر است و امروزه توسط تولیدی های مختلفی به اسم شکر پنیر خانگی تولید می شود و همچنین این تولیدی ها این محصول را با کیفیت اعلا و قیمت بسیار مناسب در اختیار تمامی مردم ایران قرار می دهند.

قیمت شکر پنیر خانگی اعلا

فرآیند تولید شکر پنیر خانگی

فرآیند تولید شکر پنیر خانگی شکر پنیر نیز به دلیل اصالت دیرینه خود در فرهنگ ایرانیان همواره با روش های تولید خاص خانگی خود روبرو شده است که امروز به یکی از این روش ها که نتیجه دلخواه شما را قطعا در بر خواهد داشت اشاره خواهیم کرد.

مواد لازمه برای تولید شکر پنیر شامل شکر به مقدار لازم و آب نیز با توجه به تعداد نفرات خود می باشد که این ماده ها در شرایط خاصی ترکیب می شوند. در ابتدا شکر و آب را با هم حل می کنیم و می گذاریم به خوبی با یکدیگر حل شوند سپس ترنر را در یک استکان حل کرده و به آن اضافه می کنیم و در این حین نیز آرد خود را به خوبی با توجه به سلیقه خود ورز داده و آن را به خوبی چرب می کنیم تا پس از ورز دهی به رنگ سفید در بیاید.

پس از انجام این کار ها به تهیه پنیر خامه ای و پودر قند و یا اسانس دلخواه و کره بپردازید و پس از تهیه این محصولات نیز آرد یا همان خمیر ایجاد شده را در درون تنور ها قرار می دهیم تا به خوبی پخت شوند.

سپس اسانس ها مختلف و مواد گفته شده را در درون ظرفی با یکدیگر به همراه خمیر مخلوط سازی می کنیم و پس از آن نیز می توانید هل یا اسانس نعنا را به آن اضافه کرده و به قطعه های کوچک تقسیم کنید و بعد از آن نیز بگذارید بر روی ورقه های روغنی به مدت دو ساعت خسک شده و سپس درون یخچال به مدت ۲۴ ساعت قرار دهید.

بازار فروش شکر پنیر پسته ای

بازار فروش شکر پنیر پسته ای امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید انواع شکر پنیر های مختلف با دستورات غذایی گوناگون می پردازند و تا کنون توانسته اند علاوه بر تولید این محصول انواع شکر پنیر را نظیر شکر پنیر پسته ای به بازار تزریق نمایند.

همچنین این شرکت ها با ایجاد روش های خرید نوینی برای خرید شکر پنیر توانسته اند بازار فروش این محصول را تا حد بسیار زیادی گسترش دهند و بازار آن را تا حد زیدی رونق دهی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما