قیمت شکر پنیر لیمویی

شکر پنیر لیمویی محصولی است که در شهرستان بجنورد تولید و به بازار معرفی شده است.

شکر پنیر لیمویی دارای طعمی ملس و دلنشین است که بخاطر استفاده از لیمو امانی در ترکیب آن توجه بسیاری را به خود جلب کرده و از بازار پر رونقی برخوردار می باشد.

آبنبات شکر پنیر سوغات اصلی شهرستان بجنورد می باشد که حدود ۱۳۰ سال پیش در این شهرستان تولید شد. این محصول در ابتدا در کارگاه های کوچک و حتی خانه ها تولید می شد و با گذشت زمان و فزایش تقاضا کم کم کارخانه جات بزرگ برای تولید شکر پنیر احداث شد.

شکر پنیر در طعم های متنوعی وارد بازار می شود که شکر پنیر لیمویی یکی از آنهاست.

قیمت شکر پنیر لیمویی

خواص شکر پنیر لیمویی

لیمو امانی از خواص دارویی و درمانی فوق العاده ای برخودار است و به عنوان یک چاشنی بسیار مهم در صنایع غذایی شناخته می شود و مصارف خانگی فراوانی نیز دارد.

ترکیب لیمو امانی و شکر پنیر که شکر پنیر لیمویی را پدید آورده طعمی لذیذ به ارمغان اورده است و خواص فراوانی دارد که استفاده از آن برای سلامتی نیز مفید می باشد.

  • اشتها آور است
  • هضم غذا را بهببود می بخشد
  • به درمان چربی خون کمک میکند
  • سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند
  • عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد
  • استخوان ها را تقویت کرده و از پوکی استخوان جلوگیری می کند
  • و…

شکر پنیر لیمویی

چرا شکر پنیر استفاده کنیم

شکر پنیر محصولی است کاملا ارگانیک و طبیعی، که در فرآیند تولید آن هیچ گونه مواد شیمیایی به کار گرفته نمی شود. و این خصیصه یکی از بارزترین خصوصیات شکر پنیر می باشد که باعث شده افراد بیشتری به استفاده از آن ترغیب شوند.

شکر پنیر ترکیبی بسیار ساده دارد، این محصول از ترکیب آب و شکر به دست می آید و با افزودن انواع مغزهای آجیلی و گیاهان معطر و دارویی به این ترکیب طعم های متنوعی را تولید می کنند. اما این ترکیب ساده طعمی عالی و خواص دارویی و درمانی بینطیری دارد که موجب شده به عنوان بهترین جایگزین قند شناخته شود.

ترکیب سالم، طعم لذیذ، خواص دارویی و درمانی بیشمار دلایلی محکم برای استفاده روزانه از این شیرینی می باشد.

قیمت فروش عمده شکر پنیر لیمویی

فروش  عمده انواع آبنبات شکر پنیر

قیمت شکر پنیر در فروش عمده و اینترنتی به مراتب ارزانتر و مقرون به صرفه تر می باشد چرا که فروشندگان اینترنتی این محصول را بصورت مستقیم از تولید کنندگان دریافت می کنند و واسطه ها را از میان برداشته اند که باعث ثبات قیمت این محصول شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما