قیمت فروش شکر پنیر تبریز

شکر پنیر تبریز را می توان از جمله شیرینی های سنتی این شهرستان برشمرد که افراد زیادی ان را تهیه و در کنار انواع چای  و دمنوش استفاده می کنند.

 

قیمت شکر پنیر تبریز نسبت به قیمت سایر شیرینی های سنتی ، قیمتی مناسب برخودار است. همچنین داشتن خواصی چون طبع گرم باعث شده که بازار پر خرید و فروشی در تبریز داشته باشد.

 

شکر پنیر تبریز در طعم های مختلفی چون گل محمدی، وانیلی، پسته ای، دارچینی، زنجبیلی، کنجدی و … تولید می شود. این تنوع موجب می‌شود تا افراد با سلیقه های مختلف محصول دلخواه را خریداری و از استفاده آن لذت ببرند.

 

قیمت فروش شکر پنیر تبریز

قیمت شکر پنیر تبریز در بازار شیرینی های سنتی

مردم ایران با فرهنگ و آیین های متفاوت دارای سلائق مختلفی در خوراکی های هستند و شیرینی های سنتی جزء جدا نشدنی فرهنگ مردمان این مرز و بودم می‌باشد.

در طل سالیان مردم تبریز نیز مانند تمام نقاط ایران شیرنی های سنتی مخصوص به خود را دارند. ازاین رو این محصول که شیرینی سنتی شهرستان بجنورد می‌باشد در این خطه محبوبیت بالایی دارد.

قیمت یکی از فاکتورهای مهم برای خرید هر محصولی محسوب می‌شود و شکر پنیر تبریز در قیاس با سایر شیرینی های سنتی این استان قیمتی منصفانه دارد. همین امر یکی از دلایل رونق بازار شکر پنیر در این منطقه می‌باشد.

شکر پنیر تبریز

کیفیت آبنبات شکر پنیر فله و بسته بندی

آبنبات شکر پنیر محصولی است، فاقد هر گونه مواد شیمیایی و نگهدارنده می‌باشد. اگر به مدت طولانی در مجاورت هوا قرار گیرد خیلی سریع کیفیت و نرمی خود را از دست می‌دهد.

شکر پنیر در حجم های مختلفی بسته بندی می‌شود. از این رو بهترین گزینه برای مصارف خانگی خرید در حجم پایین می‌باشد.

بسته بندی با حجم ۵ کیلو گرم به بسته بندی فله معروف است که به دلیل شرایط نگهداری سخت و قرار گرفتن در مجاورت هوا زودتر کیفیت خود را از دست می‌دهد. بنابراین برای مصارف خانگی توصیه نمی شود.

فروش عمده شکر پنیر تبریز

بازار فروش عمده آبنبات شکر پنیر

تولید‌کنندگان و فروشندگان زیادی در صنعت انواع آبنبات و شکر پنیر فعالیت می‌کنند.به همین دلیل تقاضای بالای این محصول از سوی مصرف‌کنندگان می‌باشد.

مجموعه تجاری رایکا سالهاست با بهترین تولید‌کنندگان آبنبات شکر پنیر بجنورد همکاری داشته است.  در نتیجه بهترین محصولات را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران عمده آن قرار می‌دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران فروش در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما