مرکز خرید شکر پنیر اردبیل

شکر پنیر اردبیل در زمره شیرینی های سنتی ایران قرار دارد که اغلب در پذیرایی مجالس و مهمانی ها به عنوان چاشنی در کنار چای، این نوشیدنی محبوب ایرانی ها مورد استفاده قرار می گیرد. شکر پنیر اردبیل عطر و طعم دلنشینی دارد و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

این محصول از ترکیب آب و شکر به همراه اسانس های طبیعی مانند هل، دارچین و… به دست می آید و بیشتر به روش سنتی تولید می شود. شکر پنیر از سوغاتی های محبوب اردبیل محسوب می شود که شیرینی بخش توشه راه مسافران این دیار نیز می باشد.

مرکز خرید شکر پنیر اردبیل

تولید کننده شکر پنیر اردبیل

تولید کنندگان شکر پنیر اردبیل، این محصول را به روش تولید کنندگان شکر پنیر در شهرستان بجنورد که قدمتی ۱۳۰ ساله در تولید این محصول دارند تولید می کنند و همانند آنها از طعم دهنده های ارگانیک و درجه یک در تولیدات خود بهره میبرند به همین دلیل شکر پنیر اردبیل نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. همین کیفیت بالای این محصول سبب شده خریداران و مصرف کنندگان زیادی نیز داشته باشد.

شکر پنیر اردبیل

طعم دهنده ها در شکر پنیر اردبیل

نوع ساده این محصول از تغلیط آب و شکر و بدون افزودن هرگونه طعم دهنده‌ای بدست می آید و رنگ آن  نیز سفید است، با توجه به طعم دهنده هایی که به ترکیب شکر پنیر می افزایند رنگ آن نیز تغییر می کند.

تولید کنندگان شکر پنیر اردبیل از مغزها و گیاهان معطری چون پسته، بادام، کنجد، گردو، هل، زنجیل، دارچین، گل سرخ، چای ترش و… در ترکیب این محصول به عنوان طعم دهنده استفاده می کنند. این افزودنی ها باعث می شوند طعم شکر پنیر با هر نوع ذائقه ای سازگار باشد، علاوه بر این از خواص این طعم دهنده ها که برای بدن بسیار مفید می باشد نیز بهره میبرند.

فروش شکر پنیر اردبیل

مرکز فروش عمده شکر پنیر اردبیل

این مرکز به عنوان فعال عرصه شکر پنیر همواره سعی در ارائه محصولی با کیفیت و درجه یک به هموطنان عزیزمان  در سراسر ایران را دارد. ما بهترین محصولات شکر پنیر موجود در بازار ایران را به صورت بسته بندی و فله، در طعم و وزن های مختلف و متناسب با نیاز مصرف کنندگان عزیز در اختیارشان قرار می دهیم. علاوه بر این، شرایطی فراهم کرده ایم تا شما بزرگواران، خریدی راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما