مرکز فروش عمده شکر پنیر اصل بجنورد

شکر پنیر اصل بجنورد در کنار سایر محصولات ترش و شیرین استان خراسان شمالی مانند قره قوت، کشک، روغن زرد(روغن حیوانی) و… و همچنین صنایع دستی این استان به عنوان اصلی ترین سوغات و ره آورد مسافران این دیار شناخته می شود.

اولین بار شکر پنیر در شهرستان بجنورد تولید شد، به همین دلیل این شهرستان را مهد تولید شکر پنیر می نامند. قدمت تولید شکر پنیر در این شهرستان به بیش از ۱۳۰ سال می رسد. استفاده از مواد کاملا طبیعی و ارگانیک در تهیه این محصول خوشمزه باعث شده شکر پنیر اصل بجنورد به عنوان برترین نوع محصول شکر پنیر در ایران شناخته شود، که از حق نگذریم بالاترین کیفیت در بازار پر رونق این محصول را داراست.

مرکز فروش عمده شکر پنیر اصل بجنورد

خصوصیات شکر پنیر با کیفیت

شکر پنیر اصل بجنورد

شکر پنیر را در صورتی می توان با کیفیت دانست که دارای خصوصیات زیر باشد:

  • از مواد کاملا طبیعی و بدون افزودنی های شیمیایی تهیه شده باشد
  • مغزها و طعم دهنده هایی در که ترکیب شکر پنیر استفاده می شود تازه و از نوع درجه یک باشد.
  • در ترکیب طعم دهنده ها با شکر پنیر باید مقدار این ترکیب بسیار دقیق باشد، بطوری که خاصیت طعم دهنده و شکر پنیر حفظ گردد و همچنین طعم هیچ یک نیز نباید غالب باشد.
  • شکر پنیر باید نرم باشد بطوری که وقتی در داخل دهان قرار می گیرد آب شود.
  • شکر پنیر باید از استحکام قابل قبولی برخوردار باشد تا از له شدگی و خرد شدن آن جلوگیری شود.

شکر پنیر اصل بجنورد دارای تمام ویژگی های ذکر شده می باشد و به همین جهت از محبوبیت بالایی برخوردار است.

فروش عمده شکر پنیر بجنورد

خرید عمده شکر پنیر اصل بجنورد

شکر پنیر به دلیل مصرف زیاد آن به میزان قابل توجهی تولید می شود که امروزه شاهد گسترش این صنعت هستیم و بطوریکه در برخی استان مانند اصفهان، آذربایجان و… نیز شکر پنیر تولید می شود. اما نکته قابل توجه کیفیت این محصول می باشد که بطور قطع و یقین همواره تولید کنندگان شهرستان بجنورد به عنوان اولین تولید کنندگان شکر پنیر در ایران، در این امر پیشرو هستند. با توجه به همین موضوع اکثر مردم ترجیح می دهند شکر پنیر اصل بجنورد را مصرف نمایند.

ما نیز در این مجموعه در صدد پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان این شیرینی سنتی بر آمده ایم و تمام تلاش خود برای ارائه بهترین شکر پنیر به مشتریان ارجمند را به کار بسته ایم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما