فروش عمده شکر پنیر چای ترش

شکر پنیر چای ترش محصولی است که به عنوان یک آبنبات سنتی دارای خواص متعددی می باشد. شکر پنیر یکی از آبنبات های سنتی ایرانی است که از مخلوط کردن شکر و آب به همراه جوهر لیمو و طعم دهنده های مختلف تولید می شود و معمولا هر نوع آن طعم خاصی دارد. یکی از طعم ها و انواع معروف این شیرینی سنتی شکر پنیر چای ترش است.

چای ترش (با نام علمی Hibiscus sabdariffa) یا همان چای قرمز که در ایران عمدتا با نام چای مکه شهرت دارد، محصولی است که به دلیل طعم خاص و خواص فوق العاده در موارد گوناگونی کاربرد دارد. یکی از کاربردهای آن در تهیه شکر پنیر است و آبنبات سنتی تولید شده با این محصول دارای ویژگی ها متعددی است که در ادامه متن به تعدادی از آنها اشاره می شود.

فروش عمده شکر پنیر چای ترش

ویژگی های شکر پنیر چای ترش

شکر پنیر چای ترش محصولی است که می توان آن را به عنوان جایگزینی برای چای و یا محصولی به همراه چای مصرف کرد. چای ترش از لحاظ ساختاری شباهت فراوانی با انسولین دارد و به همین دلیل می توان از شکر پنیر تولیدی آن برای افراد دیابتی استفاده کرد. از دیگر خواص درمانی این آبنبات سنتی می توان به کمک به حفظ و سلامت کبد، تقویت اعصاب و درمان افسردگی، درمان گرفتگی ها و ناراحتی های ناشی از قاعدگی، خنک کننده بدن، کمک به دستگاه گوارش و هضم غذا، کمک به کنترل و کاهش وزن، کمک به شادابی پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از بروز سرطان ها و کمک به درمان یبوست اشاره کرد.

شکر پنیر چای ترش بجنورد

خرید عمده و آنلاین آبنبات شکر پنیر چای ترش بجنورد

شکر پنیر چای ترش محصولی است که همواره برای آن بازار مشتاق فراوانی وجود دارد و می توان با فعالیت در حوزه خرید و فروش آن به یک سوددهی مناسب دست یافت. این آبنبات سنتی در شهرهای مختلفی تولید می شود اما مهد تولید آن شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی است و شکر پنیر چای ترش بجنورد بهترین نوع این محصول است.

ما در فروشگاه رایکا در زمینه فروش عمده و مستقیم این نوع شکر پنیر فعالیت داریم و آن را با بهترین شرایط در اختیار مشتریان خود در سراسر کشور قرار می دهیم. شما برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و ثبت سفارشات کافی است اطلاعات تماس خود را در فرم این صفحه درج نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت کاری برای ارائه اطلاعات تکمیلی و ثبت سفارشات با شما تماس داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما