بازار فروش شکر پنیر کاکائویی

بازار فروش شکر پنیر کاکائویی به دلیل این که فاقد اسانس می باشد و کاملا طبیعی و سالم است از رونق خوبی برخوردار می باشد. شکر پنیر نوعی آبنبات محسوب می شود که از آب و شکر غلیظ شده بدست می آید و در تولید آن از طعم دهنده های طبیعی مانند پودر نارگیل، هل و… استفاده می کنند و شما می توانید با مصرف آن سستی و ضعف را از بدن خود دور نمایید.

بازار فروش شکر پنیر کاکائویی

فرآیند تولید شکر پنیر کاکائویی

فرآیند تولید شکر پنیر کاکائویی فرآیند تولید شکر پنیر کاکائویی شامل مراحل زیر می شوند:

  • در وهله نخست آب و شکر را ترکیب و روی شعله می گذارند تا شربت غلیظ شود.
  • در مرحله دوم هنگامی که شربت به غلظت مناسب خودش رسید آن را روی صفحات آهنی که دارای سیستم خنک کننده می باشند پهن می کنند و زمانی که شربت خنک شد به آن کاکائو و دیگر طعم دهنده ها را اضافه می نمایند و به وسیله کاردک ترکیب را به هم می زنند و سپس با دست آن را می کشند و داخل دستگاه سفید کن آویزان می کنند تا به خوبی خمیر را ورز و رنگ آن از نباتی به سفید تبدیل می شود.
  • در مرحله بعد خمیر شکر پنیر را داخل دستگاه قالب بندی قرار می دهند تا قالب بندی شوند.
  • سپس نبات های قالب بندی شده که از دستگاه بیرون می آیند را اگر به هم چسبیده اند را جدا می کنند.
  • در نهایت خمیر شکر پنیر که قالب بندی شده اند را داخل تابه ی گردان می ریزند تا در مقابل حرارت ملایم نرم شود و لبه های اضافی قطعات شکر پنیر سابیده می شود و سپس زیر شعله را خاموش می کنند تا شکر پنیر خنک شود و سپس آن را بسته بندی و روانه بازار ها می کنند.

فروش عمده شکر پنیر کاکائویی

فروش عمده شکر پنیر کاکائویی فروش عمده شکر پنیر کاکائویی به صورت آنلاین افزایش چشمگیری داشته است چون از پر مصرف ترین تنقلات و خوراکی های شیرین محسوب می شود و محبوبیت زیادی پیدا کرده است و شما با خرید آنلاین می توانید با قیمت ارزانی محصول را تهیه کنید این شیرینی در دو نوع زیر تولید می شود برای همین فروش آن از رواج خوبی برخوردار می باشد و مشتری هنگام خرید کاملا با توجه به ذائقه خود می تواند آن را انتخاب نماید:

  • شکر پنیرهای غیر مغز دار: برای تولید این نوع شکر پنیر از انواع گیاهان دارویی اعلا مانند کاکائویی، نارگیلی، هل دار، زعفرانی، لیمو عمانی، زرشکی، دارچینی، گل محمدی، بهار نارنج، گل گاوزبان، چای ترش و… استفاده می کنند.
  • شکر پنیرهای مغزدار: در تولید آن ها از مغز های درجه یک مانند گردو، پسته، کنجد، شیره خرما، کنجد، شیره خرما و مغز تخمه آفتابگردان استفاده می نمایند و شما می توانید مطابق با ذائقه خود آن ها را خریداری کنید.
  • برای خرید شکر پنیر اعلا باید به سراغ برند های صاحب نام بروید تا از مرغوبیت محصول اطمینان داشته باشید و با خرید و مصرف آن بتواند میان وعده ای انرژی زا را میل بفرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما