بهترین مرکز خرید شکر پنیر بجنورد

خرید شکر پنیربجنورد اصل را با ما یعنی مجموعه تجاری رایکا تجربه نمایید این مجموعه معتبر با داشتن انواع شکر پنیر های متنوع و ساده به یکی از موفق ترین نمایندگی های فروش بدل گشته است .
اگر کنجکاوید بدانید. خریداران و مشتریان می توانند جهت خرید شکر پنیر عمده با بهترین قیمت به مرکز خرید شکر پنیر بجنورد در این سایت مراجعه کنند.
• شکر پنیر چیست و انواع آن کدامند؟
• شکر پنیر از چه موادی تهیه می شود؟
پس لطفاً تا آخر مقاله ما را همراهی نمایید.

شکر پنیر چیست و انواع آن کدامند؟

شکر پنیر یا نام دیگر آن آبنبات نوعی شیرینی سنتی است که همه مراحل ساخت آن با دست و بوسیله استاد کاران خبره استان بجنورد آماده می شود این شیرینی اصیل و خوشمزه مراحل بسیار سخت و پیچیده ایی دارد که هر کسی جز یک استاد شیرینی پزسنتی، قادر به درست کردن آن نمی باشد.
عمده مواد تشکیل دهنده آن آب و شکر فراوان است که پس از طی چندین مرحله و افزودن برخی اسانس ها و مواد افزدنی دیگر به شکر پنیر یا آبنبات تبدیل می گردد.
آبنبات شکر پنیر بسیار متنوع است و در طعمهای مختلفی تهیه و روانه بازار تقاضا می گردد که در چند بند زیر نگاهی کوتاه به انواع آن می پردازیم.

شکر پنیر چیست و انواع آن کدامند؟

انواع شکر پنیر بجنورد

آبنبات شکر پنیر بجنورد از نظر طعم به دو دسته تقسیم می شود شکر پنیر مغز دار و بدون مغز
شکر پنیر مغز دار بادام، پسته، گردو، کنجد، شیره خرما و تخم آفتابگردان که طعم بی نظیری به واسطه مغزها به آن می بخشد.
شکر پنیر بدون مغز هل دار، دارچین، زنجبیل، زعفرانی، قره قروت، لیمو، بهار نارنج، گل سرخ، وانیلی، گل گاو زبان، شکلاتی و… که در کنار طعم عالی آن خواص بسیار زیادی برای بدن دارد.
تنها و بهترین مرکز خرید شکر پنیر بجنورد در طعمهای مختلف فقط مجموعه تجارت رایکا می تواند باشد کافیست یک بار امتحان کنید.

انواع شکر پنیر بجنورد

شکر پنیر از چه موادی درست می شود؟

شکر پنیر یا آبنبات بجنورد از بهترین مواد مرغوب ودرجه یک درست می شود و به همین دلیل طعم بی نظیری و مطبوعی دارد. مواد اولیه برای درست کردن شکر پنیر شامل: شکر، آب، وانیل، سفیده تخم مرغ و اسانس های لازم برای طعم دار شدن.
البته لازم به ذکر است اندازه و مقدارمواد لازم بستگی به حجم تولیدی آبنبات دارد که فقط یک استاد کار خبره مقدار تعیین شده آن را می داند.
شما عزیزان می توانید برای خرید شکر پنیر بجنورد به نمایندگی های فروش این مجموعه مراجعه فرمایید و ضمن خریدی با کیفیت از تخفیفات ویژه آن برخوردار شوید.

شکر پنیر از چه موادی درست می شود؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما