تولید کننده انواع شکر پنیر ساده

شکر پنیر نوعی آبنبات خوشمزه و بی نظیر است که به علت طعم فوق العاده خود دارای طرفداران بسیاری است و در طعم های مختلف وجود دارد. تولید کننده انواع شکر پنیر ساده، این محصول خوشمزه و شیرین را به روش های مختلفی مثل حضوری و یا غیر حضوری و یا اینترنتی و به صورت عمده و خرده به دیگر مراکز فروش و متقاضیان ارائه می دهد و هدف آن جلب رضایت مشتریان و تامین نیاز بازار های داخلی می باشد.

تولید کننده انواع شکر پنیر ساده

فرآیند تولید شکر پنیر صادراتی‌

فرآیند تولید شکر پنیر صادراتی‌ به طور کلی شکر پنیر نوعی آبنبات خوشمزه و شیرین محسوب می شود که دارای طعم های مختلفی است، این محصول خوشمزه در واقع نوعی سوغاتی محسوب می شود که دارای قدمتی طولانی است و نوعی محصول سنتی است.
شکر پنیر از تغلیظ آب و شکر همراه اضافه کردن طعم دهنده هایی مثل پودر نارگیل، هل و یا اسانس های مختلفی مثل نعنا و پرتقال به وجود می آید و به علت طعم بی نظیری که دارد بسیاری از افراد تمایل دارند آن را با چای به جای قند مصرف کنند همچنین این محصول به عنوان یک سوغاتی پر طرفدار در بسیاری از شهر های ایران شناخته شده و به علت کیفیت بالا و طعم بی نظیر خود به کشور های دیگر نیز صادر می شود.
تولید شکر پنیر صادراتی درای مراحل و فرآیند هایی است به این صورت که ابتدا شکر و آب را با هم مخلوط می کنند و سپس می گذارند حسابی بجوشد و به غلظت مناسب برسد .

سپس کرم ترنر را در آب حل کرده و به مخلوط اضافه می کنیم و اجازه می دهیم خوب بجوشد و سفت شود سپس خمیر مایه حاصل شده را روی یک سطح صاف فلزی و یا سنگی پهن می کنیم البته ابتدا باید سطح مورد نظر را چرب کنیم و آنقدر آن را ورز می دهیم تا تغییر رنگ داده و به رنگ سفید درآید، سپس آن را با کمک قیچی به قطعات کوچک تقسیم کرده و در آرد می غلتانیم و در فر گذاشته تا خشک شود و حالت چسبندگی خود را از دست بدهد.

بازار صادرات شکر پنیر

بازار صادرات شکر پنیر بازار صادرات شکر پنیر به علت کیفیت بالای این محصول از طرفداران بیشماری برخوردار است و سودآور و پر رونق است.
به علت کیفیت بالای این محصول، ارزش صادراتی پیدا کرده و بسیاری از کشور ها خواهان و متقاضی آن می باشند به همین علت به جهت افزایش بازدهی صادرات و تامین بخشی از درآمد و بودجه کشور این محصول به کشور های دیگر نیز صادر می شود.

به طور کلی صادرات این محصول برای کشور ارز آوری دارد، سایت ما آماده پذیرش سفارش مشتریان در حجم وسیعی می باشد.

خرید شکر پنیر به صورت عمده باعث ارزان شدن قیمت نهایی شده و مقرون به صرفه خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما