تولید کننده ی شکر پنیر ترش خوشمزه

شکر پنیر ترش شیرینی محبوب افرادی است که تمایل زیادی به خوردن خوراکی های مانند قره قوت، چای ترش، لیمو و … که طعمی ترش دارد، دارند.

برای تهیه شکر پنیر ترش ابتدا آب وشکر را به مدت طولانی می جوشانند و بعد از اینکه مخلوط آب و شکر به شکل خمیر درآمد به آن طعم دهنده هایی مانند لیمو، زرشک، چای ترش و قره قروت اضافه می کنند و از قالب های مخصوص که اندازه و شکل های متفاوتی دارد عبور میدهند، در نهایت بعد از خنک شدن در بسته های متنوع روانه بازار می کنند.

شکر پنیر ترش متقاضیان زیادی دارد از این رو از بازار پر رونقی برخوردار است.

تولید کننده ی شکر پنیر ترش خوشمزه

تولید کننده‌ی شکر پنیر ترش

تولید کنندگان آبنبات شکر پنیر در ایران این محصول را در طعم های مختلفی تولید و به بازار عرضه می کنند که یکی از محبوب ترین آنها شکر پنیر ترش می باشد.

شکر پنیر شیرینی سنتی شهرستان بجنورد است که در تمام نقاط ایران تولید می شود و در تولید این شیرنی از شکر خالص و طعم دهنده های طبیعی و مرغوب به کار گرفته می شود.

تولید کنندگان شکر پنیر محصولات خود را با پایبندی به اصول اخلاقی که همواره تولید محصولات با کیفیت و بدون افزودنی های غیر مجاز می باشد تولید و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند و همین امر سبب شده بازار شکر پنیر بسیار داغ باشد.

شکر پنیر ترش

قیمت شکر پنیر ترش

عومل متعددی در تعین قیمت نهایی شکر پنیر ترش دخیل هستند.

  • قمیت شکر
  • قیمت طعم دهنده
  • نوع بسته بندی
  • هزینه های کارگاه
  • هزینه های انرژی
  • هزینه های نیروی انسانی

میتوان این عوامل را مهمترین عوامل تعیین قیمت شکر پنیر دانست. کیفیت مواد اولیه و میزان مرغوبیت آنها در تعیین قیمت نهایی این محصول از درجه اهیمیت بالاتری برخوردار می باشد.

فروش عمده شکر پنیر ترش

فروشنده عمده شکر پنیر بجنورد

خرید عمده شکر پنیر از تولید کنندگان بجنوردی و فروشندگان معتبر آن می تواند سود خوبی عاید فعالان صنعت شکر پنیر نمایند و موجب موفقیت در کسب و کار این افراد شود.

در خرید عمده مهمترین عامل افزایش بی رویه قیمت شکر پنیر بجنورد یعنی دلالان و واسطه ها حذف می شوند از این رو قیمت محصول واقعی و مقرون به صرفه خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما