خرید عمده آبنبات قره قروتی بجنورد

آبنبات قره قروتی بجنورد یکی از لذیذ ترین انواع آبنبات است که به دلیل طعم ترش قره قروت طرفداران بسیاری دارد و خیلی از افراد از این شیرینی سنتی به عنوان شیرینی رژیمی در کنار دمنوش و چایی خود استفاده می کنند. آبنبات قره قوروتی در خواستگاه تولید آبنبات ایران یعنی استان خراسان شمالی و شهرستان بجنورد با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود.

تولید کنندگان خوش ذوق بجنوردی با افزودن طعم های طبیعی به شکر پنیر نظر هر نوع ذائقه و سلیقه ای را جلب کرده اند بطوری که امروزه این شیرینی سنتی در تمام نقاط ایران و حتی خارج از مرزهای ایران مورد استفاده قرار میگیرد. در کنار آبنبات، قره قروت نیز از تولیدات و سوغاتی های محبوب و معروف شهرستان بجنورد می باشد که طرفداران بسیاری ارد، ترکیب این دو ماده غذایی در کنار هم طعم بی نظیری را به ارمفان اورده است.

 

خرید عمده آبنبات قره قروتی بجنورد

خرید عمده آبنبات قره قروتی بجنورد

 

خواص آبنبات قره قروتی بجنورد

ابنبات قره قروتی بجنورد

ابنبات قره قروتی بجنورد

 

قره قروت فراورده ای است که به طور غیر مستقیم از شیر تهیه می شود. قره قورت از حرارت دادن آب ماست، کشک یا دوغ به مدت طولانی تهیه میشود و به دلیل اینکه این ماده غذایی از لبنیات به دست می آید همانند دیگر انواع لبنیات برای پیشگیری از پوکی استخوان بسیار مؤثر می باشد زیرا حاوی پروتئین، کربوهیدرات و چربی زیادی است.  سایر املاح و مواد مغذی موجود در این فرآورده نیز در فعال‌سازی آنزیم‌ها و ویتامین‌ها، مقاومت بدن در برابر بیماری‌های عفونی نقش موثری دارند. از آنجایی که قره‌قروت حاوی اسید‌های آلی است، ضدعفونی‌ کننده لوله گوارش بوده و باعث جلوگیری از رشد باکتری‌های مضر در لوله گوارش می‌شود.

ابنبات (شکرپنیر)نیز با استفاده از قندهای طبیعی مانند چغدر قند و نی شکر تهیه می شود که طبع گرمی داردو هیچ گونه مواد افزودنی شیمیایی در تهیه آبنبات(شکر پنیر) به کار گرفته نمی شود و ترکیب این دو ماده غذایی در کنار هم باعث می شود فواید زیادی برای مصرف کنندگان داشته باشد.

آبنبات قره قروتی

آبنبات قره قروتی

 

خرید عمده آبنبات قره قروتی بجنورد

آبنبات قره قروتی بجنورد محصولی است که ما در مجوعه تجاری رایکا با بالاترین کیفیت از بهترین تولید کنندگان آبنبات (شکرپنیر) شهرستان بجنورد تامین و در اختیار مشتریان عمده خود در همه نقاط کشور و خارج از کشور قرار میدهیم. مجموعه رایکا کیفیت این محصول را تضمین می کند و شما هموطنان عزیز می توانید با خیالی آسوده این محصول را تهیه کنید و از مصرف آن در کنار دمنوش و چای لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما