خرید عمده شکر پنیر تبریز

شکر پنیر تبریز یک چاشنی بسیار مناسب در کنار دمنوش و انواع چای می باشد که بخاطر خواص بی‌نظیر شکر پنیر این شیرینی سنتی جایگزین قند شده است. شکر پنیر در ابتدا توسط قنادان بجنوردی تولید می شد و کارگاه های تولید این محصول محدود به این شهرستان بود.

اما امروزه به دلیل تنوع بالایی که در طعم و اندازه های شکر پنیر وجود دارد محبوبیت زیادی به دست آورده بطوری که هر روز شاهد ساخت کارخانه های تولید شکر پنیر در تمام نقاط ایران هستیم. شکر پنیر تبریز نیز همانند شکر پنیر بجنورد از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و تولید کنندگان آن نیز از مواد اولیه مرغوب  طبیعی در تولیدات خود بهره می برند.

خرید عمده شکر پنیر تبریز

بررسی خواص شکر پنیر

شکر پنیر تبریز

شکر پنیر محصولی است که از ترکیب آب و شکر به دست می آید و به واسطه طعم دهنده هایی که به این ترکیب افزوده می شود رنگ و طعم آن تغییر می کند. تولید کنندگان شکر پنیر تبریز اط طعم دهنده هایی مانند هل، زعفران، گردو، پسته و… در تولیدات خود استفاده می کنند.

خواص شکر پنیر:

  • برای تولید شکر پنیر از شکر تصفیه شده استفاده می شود و این یعنی تمام ناخالصی های شکر که موجب ابتلا به سنگ صفرا و سنگ کلیه می شود گرفته شده و خوردن ششکر پنیر موجب ایجاد سنگ کلیه و سمگ صفرا نمی شود.
  • شکر پنیر طبع گرمی دارد و استفاده از این شیرنی سنتی در کنار چای باعث می شود طبع سرد چای گرفته شود.
  • شکر پنیر به هضم سریع غذا کمک می کند.
  • شکر پنیر باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می شود.
  • با توجه به طعم دهنده که اکثرا از مواد مغذی، طبیعی و دارویی می باشد برای پیشگیری و حتی درمان برخی بیماری ها مفید می باشد.
  • و…

شکر پنیر تبریز نیز همانند شکر پنیر بجنورد دارای این خواص شگفت انگیز است که باعث می شود لذت خوردن آن چندین برابر شود.

فروش شکر پنیر تبریز

مرکز فروش عمده شکر پنیر تبریز

فعالان عرصه شکر پنیر این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند که این امر سبب کاهش هزینه ها و در نتیجه کاهش قیمت نهایی محصول برای مصرف کنندگان ان را به دنبال دارد. ما نیز به عنوان فعال حوزه شکر پنیر، این محصول را بصورت عمده و بدون واسطه از تولید کنندگان دریافت کرده و در اختیار خریداران محترم قرار می دهیم.

ما در مجموعه تجاری رایکا کیفیت محصولات را ۱۰۰ درصد تضمین می کنیم، همچنین قیمت ارائه شده در این مرکز نیز بهترین قیمت موجود در بازار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما