خرید عمده شکر پنیر مشهد

شکر پنیر مشهد و نقل زعفرانی ارومیه را می توان جزو با کیفیت ترین شکر پنیر موجود در بازار شکر پنیر دانست. مشهدی‌ها به دلیل نزدیکی به شهرستان بجنورد از همان ابتدای تولید آبنبات در شهرستان بجنورد با این محصول آشنا شده و خیلی زود کارگاه های تولید آبنبات شکر پنیر در مشهد برپا شد و شکر پنیر مشهد به بازار معرفی شد.

خرید عمده شکر پنیر مشهد

ویزگی های شکر پنیر مشهد

شکر پنیر مشهد و نقل هما ارومیه بسیار خوش طعم و لذیذ است و بافتی نرم و لطیف دارد. مشهدی ها، در تولید شکر پنیر مشهد از مواد کاملا طبیعی و ارگانیک استفاده می کنند.

موادی چون اسانس، رنگ و نهگدارنده های شیمیایی جایگاهی در تولیدات مشهدی‌ها ندارند. آنها برای طعم بخشیدن به شکر پنیر از مغزهایی چون پسته، گردو، کنجد و..  و گیاهانی مانند هل، دارچین، زنجبیل، زعفران و … استفاده می کنند. به همین دلیل شکر پنیر مشهد از محبوبیت بالایی برخوردار است.

شکر پنیر مشهد

ارزش غذایی شکر پنیر

شیرنی های سنتی در ایران و تمام نقاط دنیا جزو محبوب ترین خوراکی های هر جامعه ای به شمار می رود، در این میان برخی از این شرینی های سنتی به دلیل ماهیت و خواص مفیدی که دارند از جایگاه ویژه ای برخوردار می شوند.

شکر پنیر شیرینی سنتی بجنوردی هاست که به بهترین چاشنی برای مصرف در کنار انواع نوشیدنی بدل گشته است.

ارزش غذایی در هر ۱۰۰ گرم:

  • ۳۶۱ کیلو کالری انرژی
  • فسفسر، پتاسیم، سدیم، کلسیم، منیزیم
  • ویتامین ب۲ ، رتینو ، ویتامین آ

علاوه بر این موارد شکر پنیر طبع گرمی دارد و فاقد هرگونه ناخالصی می باشد و از خواص طعم دهنده هایی که داخل آن استفاده می شود به خوبی بهره می گیرد.

بنابراین شکر پنیر و به ویژه، شکرپنیر خشک شده، از همه نظر بهترین جایگزین قند و سایر شیرنی ها به چاشنی چای و سایر دمنوش ها می باشد. در همین رابطه و جهت استعلام قيمت شکر پنير خشک شده، می‌توانید به صفحه مربوطه در همین وبسایت مراجعه نمائید.

 

فروش عمده شکر پنیر مشهد

بازار فروش عمده شکر پنیر با کیفیت

شکر پنیر محصولی است که در حجم بالا تولید و به بازار ارائه می شود، و از طرفی بسیاری از افراد این محصول را بصورت عمده از تولید کنندگان خریداری نموده و خود اقدام به فروش در واحد های کوچکتر مانند فروشگاه های مواد غذایی می کنند.

خرید عمده و بدون واسطه شکر پنیر باعث حذف واسطه ها گشته به همین دلیل قیمت نهایی آن بسایر مقرون به صرفه خواهد بود، همچنین خرید مستقیم از تولید کنندگان نیز این اطمینان را به وجود می آورد که محصولی با کیفیت به دست خریدارن خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما