خرید عمده شکر پنیر کنجدی

شکر پنیر کنجدی محصولی است که از تلفیق شکر پنیر ساده و کنجد تولید شده است. شکر پنیر محصولی است که از شکر سفید، جوهر لیمو، آب و یک طعم دهنده سنتی تولید می شود. کنجد یک دانه گیاهی و روغنی محبوب است که در کنار طعم عالی خواص درمانی بسیاری دارد و به عنوان طعم دهنده در بسیار از خوراکی ها از جمله نان و شیرینی ها مورد استفاده قرار می گیرد. قنادان بجنوردی به عنوان نخستین تولیدکنندگان شکر پنیر در کنار محبوبیت آبنبات سنتی خود از محبوبیت کنجد نیز استفاده کردند، و شکر پنیر کنجد بجنورد را تهیه کردند.

 

خرید عمده شکر پنیر کنجدی

بررسی خواص و ویژگی های شکر پنیر کنجدی

شکر پنیر کنجدی محصولی است که تمامی خواص کنجد را دارد. کنجد از لحاظ ارزش غذایی و خواص درمانی در جایگاه ویژه ای قرار دارد. برای مثال این محصول به عنوان منبع غنی اسید آمینه به شمار می رود که تاثیر بسیار بالایی در پیشگیری از بروز تومورهای سرطانی دارد. همچنین این اسید آمینه سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و به رفع مسمومیت از کبد کمک می کند. درمان بی خوابی نیز یکی از خواص این نوع شکر پنیر است و از التهاب دندان ها و لثه ها جلوگیری می کند. شکر پنیر تهیه شده با کنجد همچنین برای رفع فقر آهن در بدن نیز موثر است و به همین دلیل کسانی که دارای کم خونی هستند می توانند از خواص فوق العاده آن استفاده کنند.

 

شکر پنیر کنجد بجنورد

نکات مهم در خرید شکر پنیر کنجدی

شکر پنیر کنجدی محصولی است که به دلیل استفاده از کنجد در تولید آن ماندگاری کمتری نسبت به نمونه های ساده شکر پنیر دارد و دلیل اصلی این موضوع روغنی بودن دانه کنجد است. به همین دلیل بایستی این شکر پنیر را به صورت مستقیم و یا با کمترین واسطه از تولیدکنندگان شکر پنیر کنجد بجنورد تهیه کرد. ما در فروشگاه اینترنتی شرکت رایکا نوع با کیفیت شکر پنیر کنجدی شهرستان بجنورد را از تولید کنندگان این محصول تامین و در اختیار مشتریان خود در سراسر کشور قرار می دهیم.

این نوع شکر پنیر با بالاترین کیفیت ممکن و بهداشتی شیوه ها تولید شده است و به همین دلیل ما بابت کیفیت غذایی و بهداشتی این محصول به مشتریان خود در سراسر کشور ضمانت می دهیم. شما برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارشات خرید می توانید اطلاعات خود را در فرم تماس این صفحه وارد نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما