خرید عمده و اینترنتی آبنبات قیچی

آبنبات قیچی شیرینی سنتی همدانی های عزیز است. نیز مانند سایر شیرنی های دیگر نقاط ایران بسیار محبوب می‌باشد. شیرینی های سنتی جزء جدا نشدنی هر قوم و طایفه ای در ایران است. چراکه مردم هر منطقه با خوراکی معروف و مخصوص به آن شناخته می‌شوند.

مردم همدان نیز از قائده مستثنی نیستند و آنها را علاوه ابناء تاریخی به شیرینی های لذیذ می‌شناسند. نام یکی از آنها آبنبات قیچی می باشد.

خرید عمده و اینترنتی آبنبات قیچی

مواد تشکیل دهنده‌ی آبنبات قیچی

همانطور که قبلا اشاره کردیم آبنبات قیچی شیرینی سنتی همدان می‌باشد. از این رو از مواد زیر برای تولید آبنبات قیچی استفاده می‌کنند:

  1. شکر
  2. روغن
  3. آب
  4. زعفران
  5. طعم دهنده(مغز پسته، زرشک، هل و..)

شکر را با مخلوط کرده و انقدر می‌جوشانند تا شکل خمیری به دست آید. سپس زعفران و طعم دهنده را به آن می افزایند و روی یک سطح چرب پهن می‌کنند و مجدد کمی حرارت می‌دهند تا جمع شود. در نهایت آن برش میدهند و می‌گذارند تا سرد شود.

از ویژگی های مهم آبنبات قیچی می‌توان مدت ماندگاری طولانی آن نسبت به شکر پنیر اشاره کرد.

 

آبنبات قیچی

فواید استفاده از آبنات برای بدن

استفاده مداوم و به اندازه انواع آبنبات و شکر پنیر فواید زیادی برای بدن دارد. متاسفانه تبلیغات نادرست باعث حذف این ماده غذایی مفید از سفره ها گشته است.

فواید آبنبات را چنین می توان برشمرد:

  1. جلوگیری از یبوست
  2. هضم بهتر و سریعتر غذا
  3. ضد سوء هاضمه
  4. رفع بوی بد دهان
  5. برطرف کننده خستگی و انرژی زا
  6. آرامش بخش
  7. پیشگیری و درمان دردهای عضلانی
  8. پیشگیری و درمان درد معده
  9. بهترین جایگزین قند و شکر
  10. و…

یک باور اشتباه در مود آبنات (شکر پنیر) این است که از این شیرنی فقط باید هنگام نوشیدن چای و دمنوش استفاده کرد.در نتیجه به عنوان یک دسر در وعده های ناهار و شام بسیار اثر بخش تر خواهد بود.

فروش عمده آبنبات قیچی

بازار فروش عمده انواع آبنبات شکر پنیر

آبنبات از گذشته های دور تا کنون در انواع مختلفی تولید می‌شد.  نیز با توجه به فواید آن بازار پر رونقی نیز دارد. کیفیت در این محصول بسیار مهم و اساسی می باشد. برای اینکه بتوان محصولی با کیفیت خریداری نمود بهتر است بطور مستقیم از تولید‌کنندگان آن این محصول را خریداری نماییم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تواند مشاور فروش مجموعه تجاری رایکا در تماس باشید و یا اقدام به پر کردن فرم نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما