عرضه شکر پنیر بجنورد با بهترین قیمت

شکر پنیر بجنورد یک شیرینی سنتی است که از دیرباز در شهرستان بجنورد تولید می شده، البته شکر پنیر بجنورد در ابتدا طعمی ساده داشت که از حرارت دادن آب و شکر به مدت طولانی به دست می آمد. این محصول در ابتدا از ماندگاری کمتری نیز برخوردار بود و معمولا چند روز پس از تولید نرمی خود را از دست میداد و خشک میشد.

با گذشت زمان قنادان بجنوردی به عنوان اولین تولید گنندگان شکر پنیر در ایران، در ترکیب شکر پنیر دست برده و به آن موادی مانند انواع مغزها (پسته، گردو، بادام و..) و گیاهان دارویی (هل، زنجبیل، دارچین، زعفران و..) افزودند و بدین ترتیب علاوه بر بهره‌گیری از طعم و عطر خوش آنها، از خواص مفید آنها در کنار طبع گرم شکر پنیر نیز سود بردند.

امروزه شکر پنیر بجنورد با تنوعی بیش از ۳۰ طعم مختلف تولید می شود که این امر سبب شده بازار خرید و فروش این محصول از رونق خوبی برخوردار باشد.

عرضه شکر پنیر بجنورد با بهترین قیمت

قیمت شکر پنیر بجنورد

شکر پنیر بجنورد

قیمیت این محصول به فاکتورهای گوناگونی از جمله کیفیت مواد اولیه، نوع بسته بندی و روش تولید بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت یک پاکت پلاستیکی با طراحی مناسب و جنس مناسب برای بسته بندی و نگهداری شکر پنیر قطعا با قیمت یک پاکت پلاستیکی معمولی (از نطر جنس و طراحی) متفاوت خواهد بود. و همین فاکتور کوچک در قیمت نهایی محصول تأثیر گذار می باشد.

نا گفته نماند شکر پنیر بجنورد در بالاترین کیفیت و شیک ترین بسته بندی ممکن نیز دارای قیمتی مناسب می باشد، بطوری که می‌توان ان را به عنوان بهترین شیرینی در کنار چای دانست، چرا که با توجه به قیمت آن تمام اقشار جامعه توان خرید این محصول را دارا هستند و می توانند از خواص بینظیر شکر پنیر بهره ببرند.

قیمت شکر پنیر بجنورد

فروش عمده شکر پنیر بجنورد با بهترین قیمت

فروش عمده و بی واسطه شکر پنیر بجنورد باعث می شود این محصول با قیمتی مناسب به دست مصرف کننده نهایی برسد.

به همین منظور ما، در مجوعه تجاری رایکا با هدف ارائه بهترین محصول به هموطنان عزیز، این محصول را با بالاترین کیفیت ممکن، بدون واسطه و مناسبت ترین قیمت از تولید کنندگان دریافت و در اختیار مشتریان قرار می دهیم. ما کیفیت و قیمت محصولات را تضمین میکنیم تا خریدران این محصول، بدون دغدغه و با خاطری آسوده اقدام به ثبت سفارش خود نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما