فروش آبنبات بجنورد به صورت عمده و خرده

فروش آبنبات بجنورد به صورت عمده و خرده در مجموعه تجاری رایکا امکان پذیر است.

این مجموعه معتبر با داشتن انواع آبنباتهای مختلف در طعم های گوناگون به یکی از موفق ترین نمایندگی های فروش بدل گشته است. فروش آبنبات شکر پنیر بجنورد با بهترین کیفیت به صورت عمده و خرده از طریق این سایت صورت می گیرد. فروش آبنبات بجنورد در انواع بسته بندی ها صورت می گیرد.

با ما باشید تا شما را با عناوین زیر بیشتر آشنا کنیم.

  • آبنبات بجنورد چیست؟
  • نوع های مختلف آبنبات.
  • اولین آبنباتهای بجنورد کدامند؟

پس تا آخر این مطالب ما را همراهی کنید.

آبنبات بجنورد چیست؟

آبنبات یا نام دیگر آن شکر پنیر نوعی شیرینی سنتی خطه سرسبز بجنورد است که با هنرمندی دست استادان خبره درست می شود این شیرینی خوشمزه که در ترکیبات خود از آب،شکر،گلاب،سفیده تخم مرغ و اسانس استفاده شده است بعد از طی مراحل پیچیده منجمد می شود و بوسیله اسانس های مختلف وطبیعی به آن طعم داده می شود و در انتها در ابعاد مختلف برش می دهند. اگر کنجکاو هستید بدانید که آبنبات چه طعم هایی دارد این متن را بخوانید.

آبنبات بجنورد چیست؟

نوع های مختلف آبنبات

آبنبات ها در کل به دوبخش مغز دار وبدون مغز تقسیم می شود. آبنباتهای مغز دار که از مغزهای بسیار مرغوب در تهیه آن استفاده می شود شامل: پسته، بادام، گردو، کنجد، تخم آفتابگردان ، شیره خرما و… آبنباتهای بدون مغز که از اسانس های طبیعی و ارگانیک در تهیه آن استفاده می شود شامل: آبنبات زعفرانی، دارچین، زنجبیل، هل دار، چای ترش، گل محمدی، گل گاوزبان، به لیمو، شکلاتی، نارگیلی، وانیلی ، نعنایی و… فروش آبنباتهای بجنورد با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی عالی را از مجموعه تجاری رایکا بخواهید. آیا شما  اولین آبنباتهای بجنورد را می شناسید اگر جزء آن دسته از افراد هستید که اطلاع دقیقی از آن ندارید با مطالعه این مطلب به جواب سوال ما خواهید رسید پس لطفاً ما را همراهی کنید.

نوع های مختلف آبنبات

اولین آبنباتهای بجنورد کدامند؟

آبنبات یا شکر پنیر بجنورد از سوغاتی های قدیمی این استان به شمار می آید که بیش از صد سال قدمت دارد کارگاه های آبنبات بجنورد که برای اولین بار اقدام به تولید این شیرینی کردند آبنبات هل دار، دارچین و زنجبیل را درست کردند و هنوز هم، از این نوع آبنباتها به عنوان قدیمی ترین آبنبات نیز یاد می کنند.

شما عزیزان با خرید از مجموعه رایکا تجارت می توانید از مزیت های زیر بهره مند شوید که شامل:

  • خرید به صورت حضوری وآنلاین
  • خرید مستقیم و بدون واسطه
  • تخفیفات ویژه
  • ارسال رایگان در اسرع وقت
  • مشاوره رایگان
  • دسترسی به آبنباتهای بسیار با کیفیت و مرغوب

اولین آبنباتهای بجنورد کدامند؟

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما