فروش آبنبات شکر پنیر

آبنبات شکر پنیر سوغات اصلی شهرستان بجنورد می باشد و نام شهرستان بجنورد به این شیرینی سنتی گره خورده بطوری که بجنورد را شهر آبنبات شکر پنیر می نامند.

آبنبات حدود ۱۳۰ سال پیش در این شهرستان تولید شد و نمونه اولیه آن فقط از تغلیظ و آب و شکر به دست می آمد. آب و شکر را آنقدر می جوشاندند تا شکل خمیری به خود بگیرد و سپس با دست آنقدر ورز می دادند تا رنگ آن سفید شود، د  نهایت آن را پهن می کردند تا خنک شودو با قیچی های بزرگ آن را بصورت حبه برش می دادند.

آبنبات شکر پنیر در سال های اولیه تولید خود در کارگاه های کوچک و خانگی تولید می شد و به تدریج به دلیل استقبال بینظیر از این شیرنی سنتی کارخانه های تولید آبنبات احداث شد.

فروش آبنبات شکر پنیر

روند رشد آبنبات شکر پنیر بجنورد

شکر پنیر

 

پیش از این به این موضوع اشاره کرده ایم که آبنبات شکر پنیر در ابتدا در کارگاه های کوچک خانگی تولید می شد و به دلیل موقعیت جغرافیایی شهرستان بجنورد که آن را باب الرضا می نامند زائران امام رضا(ع) در گذر از این شهرستان با این شیرینی سنتی و پر خاصیت آشنا شده و آن را با خود به سوغات می بردند و اینگونه این شیرینی لذیذ به تمام نقاط ایران سفر کرد و هر روز به مشتریان ان افزوده شد.

تولید کنندگان آبنبات بجنورد با درخواست های زیادی مواجه بودند و برای اینکه بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشند کارخانه های تولید آبنبات را پر با کردند.

آبنبات بجنورد از خواص دارویی و درمانی بیشماری برخوردار است که این موضوع به محبوبیت ان افزوده بطوری که امروزه شاهد تولید آن در چندین استان کشور هستیم.

فروش عمده آبنبات شکر پنیر

فروشنده آبنبات شکر پنیر ممتاز بجنورد

آبنبات در چندین استان کشور تولید می شود اما اگر به دنبال محصولی هستید که تمام ویژگی های یک محصول ممتاز را دارا باشد باید آبنبات شکر پنیر بجنورد را تهیه نمایید.

بهترین راه خرید آبنبات بجنورد، خرید این محصول از سایت هایی است که اقدام به فروش انواع آبنبات نموده اند. زیرا این سایت ها آبنبات بجنورد مستقیما از تولید کنندگان ان را دریافت می نمایندو در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

این مرکز نیز یکی از مراکز فروش آبنبات بجنورد می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما