فروش عمده آبنبات اصیل بجنورد

آبنبات اصیل بجنورد یکی از شیرینی های سنتی ایران است که از دیرباز در استان خراسان و شهرستان بجنورد تولید می شد. این شیرنی سنتی در گذشته تنها از ترکیب آب و شکر تهیه می شد که طعمی ساده داشت و امکان انتخاب های زیادی را در بین استفاده کنندگان آبنبات قرار نمیداد، اما به مرور تولید کنندگان و قنادان خوش ذوق شهرستان بجنورد در ترکیب اصلی آبنبات دست برده و طعم دهنده های طبیعی و مقوی را به آن اضافه کردند و امروزه آبنبات با بیش از ۳۰ طعم مختلف در اختیار مصرف کنندگان خود قرار میگیرد که پاسخگوی نیاز هر نوع سلیقه و ذائقه ای می باشد.

در تولید آبنبات کلیه ناخالصی های شکر بر اثر حرارت از بین میرود و استفاده از طعم دهنده هایی مانند پسته، زعفران، هل، دارچین، قره قروت، گل محمدی، زنجبیل، کنجد، چای ترش و… نه تنها طعمی دلچسب به آبنبات می بخشد بلکه باعث می شود آبنبات خاصیت دارویی و درمانی نیز داشته باشد.

 

آبنبات اصیل بجنورد

ویژگی های آبنبات اصیل بجنورد

ابنبات بجنورد

 

آبنبات که در سایر استان ها به شکر پنیر معروف است سوغات اصلی استان خراسان شمالی و شهرستان بجنورد می باشد که بیشتر به دلیل کشت چشم گیر چغدر قند در این منطقه باعث به وجود آمدن کارگاه های تولید آبنبات در این شهرستان شده است و امروزه بیش از ۱۵۰ کارگاه آبنبات سازی در این شهرستان وجود دارد. به دلیل محبوبیت، این شیرینی سنتی در سایر استان های ایران از جمله اصفهان و اردبیل نیز تولید می شود اما هیچ کدام آنها طعم و کیفیت آبنبات (شکر پنیر) بجنورد را دارا نمی باشند.پ

 

از مهمترین ویژگی های آبنبات اصیل بجنورد نرمی خاص آن و در عین حال استحکام مناسب آن است که مانع له شدن و از هم پاشیدگی آبنبات می شود.

دیگر ویژگی مهم آبنبات اصیل بجنورد استفاده از طعم دهده های کاملا طبیعی در ترکیب آن است باعث می شود به عنوان بهترین چاشنی در کنار چای و سایر دمنوش ها مورد استفاده قرار گیرد.

اما دیگر ویژگی آن را میتوان طبع گرم آن دانست که در کنار طعم دهنده های سنتی و گیاهی باعث تقویت قوای جسمانی و حتی پیشگیری از برخی بیماری ها می شود.

 

فروش عمده آبنبات اصیل بجنورد

 

فروش عمده و اینرنتی آبنبات اصیل بجنورد

فروشندگان عمده آبنبات این محصول را از بهترین تولید کنندگان شهرستان بجنورد تهیه و در اختیار مشتریان خود در تمام نقاط کشور قرار می دهند. بهترین راه خرید آبنبات اصیل بجنورد برای فعالان این حوزه و حتی فروشگاه های مواد غذایی در سراسر ایران خرید عمده و بی واسطه این محصول است که علاوه بر قیمت مناسب و زیر قیمت بازار کیفیت بالای محصول را نیز تضمین می کند. همچنین با سفارش اینترنتی این محصول میتوان در وقت و هزینه های جانبی نیز صرفه جویی کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما