فروش عمده آبنبات ایرانی با کیفیت

آبنبات ایرانی در طعم و مدل های بسیار متنوعی تولید می شود مانند آبنبات شکر پنیر، آبنبات ترش، آبنبات قیچی و…

اطلاع دقیقی از زمان دقیق تولید نخستین آبنبات ایرانی در دسترس نیست اما آبنبات شکر پنیر اولین بار ۱۳۰ سال پیش در شهرستان بجنورد تولید شد. و نام این شهر با آبنبات شکر پنیر شهره می باشد.

ایرانی ها در گذشته از انواع شیرینی سنتی و آبنبات در جشن ها، پذیرایی ها و مناسبت های خاص استفاده می کردند و یکی از موارد مصرف آبنبات ایرانی استفاده از آن به عنوان دسر بعد از وعده های ناهار و شام بود که موجب هضم راحت و سریع تر غذا می شد.

فروش عمده آبنبات ایرانی با کیفیت

مواد تشکیل دهنده ی آبنبات ایرانی

می توان گفت آب و شکر دو ماده اصلی در تولید انواع آبنبات ایرانی هستند و چیزی که باعث تفاوت در شکل ظاهری، نرمی و سفتی آنها می شود میزان جوشاندن این دو باهم است، به عنوان مثال برای تهیه آبنبات شکر پنیر آنقدر آب و شکر را می جوشانند تا شکلی خمیری پیدا کند اما در تهیه آبنبات ترش مدت زمان کمتری این کار صورت می گیرد.

طعم دهنده ها که عموما مغزهای آجیلی و گیاهانی چون زعفران، هل، دارچین، زرشک و… می باشند نیز در تهیه انوع آبنبات ایرانی به کار گرفته می شود، وجود همین دهنده های طبیعی و پر خاصیت است که باعث رونق هرچه بیشتر بازار آبنبات ایرانی در داخل و خارج از این گشته است.

آبنبات ایرانی

تولید کنندگان آبنبات در ایران

آبنبات در واقع یک شیرینی سنتی است که به دلیل خواص بیشماری که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته و امروز شاهد تولید انواع آن در هر شهر و استانی هستیم.

تولید کنندگان آبنبات در ایران معمولا بر روی یک یا چند نوع آن تمرکز کرده طوری که هر نوع آبنبات در یک منطقه خاص معروف و از کیفیت بالاتری برخوردار است. مانند آبنبات شکر پنیر که با وجود تولید در چند استان هیچکدام توان رقابت با آبنبات شکر پنیر بجنورد را ندارند.

بازار فروش آبنبات ایرانی

قیمت و مرکز فروش آبنبات شکر پنیر بجنورد

در میان انواع آبنبات هایی که در ایران تولید می شود آبنبات شکر پنیر بازار پر رونق تری دارد. این محصول به عنوان بهترین جایگزین قند برای مصرف در کنار انواع دمنوش شناخته شده است.

برای دستیابی به محصولی کاملا طبیعی و با کیفیت، باید از فروشندگان معتبر اقدام به خرید نمود. این فروشندگان کیفیت محصولات را تضمین می کنند تا بتوانید با خیالی آسوده اقدام ثبت سفارش نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما