فروش عمده شکر پنیر نعنایی

شکر پنیر نعنایی یکی از شکرهای پنیر طعم داری است که به عنوان سوغات خراسان شناخته می شود. نعناع یکی از سبزی های معطر است که ایرانی ها از هزاران سال قبل با آن آشنا بوده اند و آن را به گونه هی مختلف مورد استفاده قرار داده اند. بیشترین کاربرد نعناع عمدتا به خاطر طعم و عطر خاص آن می باشد اما از این سبزی معطر در طب سنتی نیز استفاده گسترده ای شده و برای درمان عارضه های مختلف از آن کاربرد دارد. قنادان خوش ذوق شهر بجنورد نیز با علم به ویژگی های نعناع از آن برای تولید شکر پنیر استفاده کرده اند و به این شیرینی سنتی خواص جدیدی افزوده اند.

فروش عمده شکر پنیر نعنایی

ویژگی های شکر پنیر نعنایی

شکر پنیر نعنایی یک آبنبات سنتی است که تمامی خواص و ویژگی های گیاه نعناع در آن وجود دارد و از طرفی طعم و عطر نعناع بر روی خواص این آبنبات سنتی تاثیرات منفی ندارد. شکر پنیر نعنایی از لحاظ شکل ظاهری و کیفیت استفاده همانند شکر پنیر ساده می باشد و از لحاظ طعم، عطر و خواص درمانی منحصر بفرد می باشد. به طور کلی از مهمترین خواص آن می توان به این موارد اشاره کرد:

  • از بین بردن بوی بد دهان و کمک به بهداشت دهان و دندان
  • کمک به هضم غذا و کارکرد دستگاه گوارش
  • کمک به درمان بیماران آسم و افراد دارای مشکلات تنفسی
  • تقویت کبد
  • جلوگیری از زوال عقل و کمک به تقویت حافظه
  • درمان افسردگی و تقویت سیستم عصبی بدن
  • از بروز انواع سرطان ها جلوگیری می کند
  • به داشتن پوست و موی سالم کمک می کند

 

شکر پنیر نعنایی بجنورد

خرید اینترنتی شکر پنیر نعنایی بجنورد

شکر پنیر نعنایی محصولی است که امروزه در نقاط مختلفی از کشور تولید می شود و بهترین شکر پنیر ایران در شهرستان بجنورد تولید می شود. شکر پنیر نعنایی محصولی است که همواره بازار مشتاق برای خرید آن وجود دارد و با فعالیت تجاری در حوزه این محصول می توان تجارت موفق تری را انجام داد. ما در مجموعه فروشگاهی شرکت رایکا در زمینه فروش عمده این آبنبات سنتی فعالیت داریم و آن را با تازه ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دست مشتریان خود می رسانیم. شما از سراسر کشور می توانید خرید آنلاین شکر پنیر نعنایی بجنورد را انجام دهید. برای این کار کافیست اطلاعات تماس خود را در فرم تماس این صفحه وارد نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت کاری برای ارائه اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارش با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما