فروش ویژه شکر پنیر پسته ای زعفرانی

شکر پنیر پسته ای زعفرانی محصولی است که در تولید آن از یکی از ادویه های سنتی و محبوب ایرانی به نام زعفران و یکی از آجیل های بومی ایران به نام پسته استفاده شده است. شکر پنیر ساده از مخلوط آب و شکر تولید می شود و معمولا این آبنبات را با کمک محصولات دیگر تولید می کنند تا بتوانند علاوه به طعم دهی به آن، خواص این محصول را افزایش دهند.

شکر پنیر یک آبنبات سنتی است که در نقاط مختلف کشور تولید می شود اما بهترین نوع آن در شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی تولید می شود و در اصل قنادان این شهرستان به عنوان نخستین تولید کنندگان این آبنبات سنتی شناخته می شوند.

فروش ویژه شکر پنیر پسته ای زعفرانی

بررسی خواص و ویژگی های شکر پنیر پسته ای زعفرانی

شکر پنیر پسته ای زعفرانی یک آبنبات سنتی با طبع گرم است و دلیل اصلی این موضوع طبع گرم پسته و زعفران به کار رفته در آن می باشد. در واقع با مصرف این آبنبات سنتی می توان با لذیذترین طعم کلیه خواص درمانی دانه پسته و زعفران را دریافت کرد.

از مهمترین خواص درمانی این آبنبات سنتی می توان به تقویت قلب و پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی، تسکین اعصاب و کمک به بهبود اعصاب، درمان کم خونی بدن، تقویت معده و کمک به دستگاه گوارش برای هضم بهتر غذا، درمان سرفه ها، باز کردن مجاری های کبد و کمک به سلامت آن، درمان اسهال، تقویت حافظه و پیشگیری از انواع سرطان ها اشاره کرد.

شکر پنیر بجنورد

نکات مهم در خرید آبنبات شکر پنیر پسته ای زعفرانی

شکر پنیر پسته ای زعفرانی محصولی است که برای موفقیت در تجارت آن بایستی محصول خود را از نمونه های با کیفیت خریداری کرد. متاسفانه بعضی از تولید کنندگان شکر پنیر در تولید این محصول از اسانس های شیمیایی زعفران و عصاره های پودر پسته استفاده می کنند، و همین موضوع باعث افت شدید کیفیت شکر نیر تولید شده می شود به همین دلیل توصیه می شود این محصول را از تولید کنندگان معتبر شکر پنیر بجنورد تهیه کنید.

ما در مجموعه فروشگاهی شرکت رایکا در زمینه فروش عمده شکر پنیر پسته ای زعفرانی فعالیت داریم و آن را از بهترین تولیدکنندگان شهر بجنورد تامین و با کیفیت تضمینی در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم. شما برای خرید این نوع شکر پنیر بجنورد و کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خرید و یا ثبت سفارش می توانید اطلاعات خود را در فرم تماس این صفحه وارد نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما