قیمت آبنبات قیچی عمده

آبنبات قیچی یکی از شیرنی های سنتی شهرستان همدان می باشد که از ترکیب آب، شکر، طعم دهنده و روغن تشکیل شده است. آبنبات قیچی مانند آبنبات شکر پنیر بیشتر به عنوان چاشنی در کنار انواع چای و نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد و لذت نوشیدن یک فنجان چای را چند برابر می کند.

آبنبات قیچی با توجه به ترکیب ساده ای که دارد از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد. همچنین استفاده از آن برای سلامتی نیز بسیار مفید است. این شیرنی سنتی لذیذ و کوچک از بازار پر رونقی در داخل و خارج از کشور برخوردار است که موجب شده تولید کننده گان آن سود بالایی کسب نمایند.

قیمت آبنبات قیچی عمده

عوامل موثر بر قیمت آبنبات قیچی

همانطور که اشاره شد آبنبات قیچی دارای ترکیبی بسیار ساده می باشد. شکر و طعم دهنده را میتوان مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول دانست. علاوه بر قیمت شکر و طعم دهنده ای که در تولید این شیرنی به کار می رود دست به دست شدن این محصول در بین واسطه ها نیز میتواند عامل مهمی در تعیین قیمت این شیرنی سنتی به شمار رود.

با این وجود روند تولید آن به گونه ای است که خواص مفید بسیار زیادی برای بدن دارد و طبیعی و فاقد مواد شیمیایی بودن آن را میتوان بزرگترین حسن آن دانست.

همین ترکیب ساده باعث شده قیمت آبنبات قیچی بسیار مناسب باشد طوری که همه اقشار جامعه توان خرید آن را دارند.

آبنبات قیچی

تولید کنندگان انواع آبنبات و شکر پنیر

انواع آبنبات و شکر پنیر در زمره شیرنی های سنتی ایران قرار دارد که هر کدام مختص به منطقه ای خاص می باشد. مانند آبنبات شکر پنیر که شیرینی سنتی شهرستان بجنورد می باشد و به دلیل خواص فوق العاده ای که دارد به مرور در چندین استان کشور کارگاه های تولید آبنبات شکر پنیر برپا شد.

اما همچنان بهترین و با کیفیت ترین های این محصول را فقط و فقط می توان در شهرستان بجنورد یافت.

قیمت فروش عمده آنبات قیچی

بازار فروش آبنبات شکر پنیر

آبنبات شکر پنیر محصولی است کاملا طبیعی و ارگانیک کهخواص مفید بسیاری برای سلاتی بدن دارد. امروزه این شیرنی سنتی به عنوان بهترین جایگزین قند شناخته می شود در اکثر پذیرایی ها نیز مورد استفاد ه قرار می گیرد.

به دلیل استقبال بی نظیر از آبنبات شکر پنیر این محصول در حجم بسیار  بالایی تولید و به بازار عضه می شود.

مجموعه تجاری رایکا یکی از مراکزی است که این محصول را بصورت عمده به فروش می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما