مرکز تخصصی فروش آبنبات شکر پنیر پسته ای

شکر پنیر پسته ای یکی از انواع محبوب و پرفروش شکر پنیر به شمار می رود که در شهرستان بجنورد با کیفیت فوق العاده ای تولید می شود. شکر پنیر در زمره شیرینی های سنتی ایران قرار دارد و عموما از آب، شکر و یک طعم دهنده تهیه می شود. آبنبات شکر پنیر یکی از آبنبات ها و سوغات های معروف شهرستان بجنورد می باشد و در کنار آن نیز پسته به عنوان یکی از محبوبترین آجیل های ایرانی به شمار می رود. تلفیق این دو خوراکی در هم باعث شده که بتوان از طعم لذیذ شکر پنیر با خواص پسته بهره برد.

از مهمترین خواص شکر پنیر پسته ای می توان به این موارد اشاره کرد:

  • رفع و درمان سرد مزاجی
  • تقویت معده
  • تقویت اعصاب و حافظه
  • درمان دردهای شکمی
  • تقویت قوای جسمی و جنسی
  • آرامش قلب و تصفیه خون

 

 

شکر پنیر پسته ای

نکات مهم در خرید آبنبات شکر پنیر پسته ای

شکر پنیر پسته ای محصولی است که برای خرید آن بایستی به چند نکته مهم توجه داشت. برای مثال مغز پسته با کیفیت های مختلفی در بازار وجود دارد و معمولا نمونه با کیفیت آن دارای رنگ سبز تیره می باشد، به همین دلیل بایستی در هنگام خرید شکر پنیر با طعم پسته به این مورد توجه داشت، و محصولی را خریداری کرد که در تولید آن از مغز پسته با کیفیت استفاده شده باشد. همچنین تازگی محصول مورد دیگری است که باید به آن توجه داشت. گذشته فاصله طولانی از زمان تولید می تواند بر کیفیت این محصول تاثیر داشته باشد به همین دلیل توصیه می شود تا حد امکان آبنبات شکر پنیر پسته ای را از تولید کنندگان به صورت مستقیم و یا از تامین کنندگان تهیه نمایید.

 

مرکز فروش مستقیم آبنبات شکر پنیر پسته ای

مرکز فروش مستقیم آبنبات شکر پنیر پسته ای

شکر پنیر با طعم پسته  محصولی است که بجنوردی ها بهترین تولید کننده آن در ایران می باشند و این شهرستان به عنوان قطب تولید شکر پنیر شناخته می شود. به همین دلیل بهترین راه تهیه عمده این محصول مراجعه به تولیدکنندگان و تامین کنندگان عمده شهرستان بجنورد است. ما در مجموعه تجاری رایکا شکر پنیر پسته ای اصل بجنورد را با کیفیت و تازگی عالی و همچنین قیمت فوق العاده مناسب عرضه کرده ایم و هم میهنان عزیز می توانند خریدهای خود را از مجموعه رایکا به صورت کاملا آنلاین و امن انجام دهند. شما برای ثبت سفارشات خود و همچنین دریافت مشاوره خرید می توانید اطلاعات تماس خود را ثبت نمایید و همکاران ما در مجموعه فروشگاهی رایکا در اولین فرصت کاری با شما تماس خواهند داشت.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما