مرکز فروش عمده شکر پنیر ساده

شکر پنیر ساده را اولین بار قنادان بجنوردی در حدود یک و نیم قرن پیش تولید کردند. این محصول هیچ نوع طعم دهنده ای در ترکیب خود نداشت و تنها طعم آن همان شیرینی شکر بود که به علت جوشاندن زیاد با آب و سپس ورز دادان با دست طعمی و عطری ملایم به خود می گرفت.

شکر پنیر ساده یک شیرنی سنتی است که به عنوان مهم ترین سوغات شهرستان بجنورد شناخته می شود، و بجنوردی ها به هر نقطه از ایران که سفر می کنند با شکر پنیر ساده و طعم دار شهرستان خود کام میزبان خود را شیرین می کنند.

مرکز فروش عمده شکر پنیر ساده

تفاوت شکر پنیر ساده با آبنبات ساده

شکر پنیر ساده

آبنبات اولین بار در شهرستان بجنورد تولید شد که در سایر شهرها و استان به آنها به آن شکر پنیر می گویند. اما در واقع شکر پنیر با آبنبات متفاوت است.

آبنبات از شکر خالص تولید می شود در حالی که در تهیه شکر پنیر علاوه بر شکر از آرد برنج یا آرد گندم در ترکیب آن استفاده می شود.

محصولی که در شهرستان بجنورد تولید می شود آبنبات است، و کیفیت آبنبات (شکر پنیر) را بجنورد را نمی توان در هیچ کجای ایران یافت.

به خمیر شکر پنیر ساده (آبنبات ساده) طعم دهنده هایی همچون مغز پسته، بادام، گردو، هل، زعفران و… می افزایند و آبنبات (شکر پنیر) طعم دار به دست آید که نسبت به شکر پنیر ساده طرفداران بیشتری دارد. و هر شخصی با توجه به ذائقه خود یکی از انواع طعم دار آبنبات را به عنوان چاشنی در کنار چای و سلیر دم نوش ها استفاده می کند.

بازار فروش عمده شکر پنیر ساده

فروش عمده شکر پنیر بجنورد

شکر پنیر بجنورد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که همین کیفیت شکر پنیر بجنورد سبب شده خریداران زیادی از تمام نقاط ایران نیز داشته باشد.

خریده عمده بهترین گزینه برای خرید این محصول است چرا که قیمت نهایی آن برای مصرف کننده بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس قرار گرفتن اینترنت برای همگان، اکثر افراد ترجیح می دهند خریدهای خود را از طریق اینترنت انجام دهند.

خرید اینرنتی و عمده شکر پنیر باعث حذف واسطه ها، حذف هزینه های سفر برای خرید و حذف هزینه حمل و نقل شده است که موجب می شود افراد سود بیشتری را نصیب خود کنند.

ما با فروش عمده و اینترنتی شکر پنیر بجنورد شرایط خریدی آسان و مطمئن را برای خریداران محترم در همه نقاط ایران فراهم نموده ایم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما